Humix is een boutique agency van user experience, web analytics en digital marketing experten. Wij optimaliseren websites, webshops en software applicaties door een combinatie van data gedreven experimenten en user centered denken. Wij combineren onze expertises op het vlak van UX, webanalytics en conversie optimalisatie om KPI's om te zetten in realiteit. We verzamelen inzichten over het gedrag en de voorkeuren van mensen, deze inzichten zetten we vervolgens in om de applicatie, website of marketing kanalen te optimaliseren en te zorgen dat de business doelstellingen gehaald worden. Afhankelijk van het project en de vraag van de klant selecteren we de beste mix van methodes voor analyse, prototyping, testen en meten. Door toepasbare resultaten te leveren kunnen de juiste verbeteringen gedaan worden zodat zowel de gebruikservaring als de conversie verbeterd kunnen worden. Wij willen vooral een betrouwbare partner zijn voor onze klanten door samen met hen kwalitatieve en innovatieve produkten te ontwikkelen en de digitale ambities waar te maken.

  • Prime de 13ème mois
  • Retraite complémentaire
  • Voiture de société
  • Indemnité de conférence
  • éco-chèques
  • Horaires variables
  • Assurance hospitalisation
  • Ordinateur portable
  • Chèques-repas
  • éducation et de la formation
  • Carte de carburant
  • Abonnement mobile
  • Travail à domicil
  • 2011 établi
  • 16 Employés
  • Information
    Technology
    Industry
  •  60%
     40%
    Parité

 

Humix oprichtster Lonneke Spinhof zet de gebruiker centraal

Ik heb Humix in 2011 opgericht met als doel bedrijven te helpen bij het optimaliseren van hun websites en software applicaties door een betere gebruikerservaring te bieden. Hiervoor wilde ik niet enkel werken met de klassieke UX methodes zoals gebruikerstesten en focus groepen, maar ook met alle mogelijke user data zoals webanalytics data. Om zoveel mogelijk inzichten te verzamelen en in te zetten ter verbetering. Ik ben alleen begonnen, na 6 maanden is Mieke Van Gils als UX researcher het team komen versterken. In 2013 hebben Jente De Ridder en Pieter Vanderoost het team verrijkt als webanalisten om de webanalytics-kennis uit te bouwen. Momenteel zijn we met 15 mensen, UX-ers, CRO-ers en Webanalisten. Het komende jaar willen we verder groeien en zijn we actief opzoek naar mensen die ons verhaal verder mee willen schrijven.

  Connectez-vous ou créez un compte pour calculer la distance.