Humix is een boutique agency van user experience, web analytics en digital marketing experten. Wij optimaliseren websites, webshops en software applicaties door een combinatie van data gedreven experimenten en user centered denken. Wij combineren onze expertises op het vlak van UX, webanalytics en conversie optimalisatie om KPI's om te zetten in realiteit. We verzamelen inzichten over het gedrag en de voorkeuren van mensen, deze inzichten zetten we vervolgens in om de applicatie, website of marketing kanalen te optimaliseren en te zorgen dat de business doelstellingen gehaald worden. Afhankelijk van het project en de vraag van de klant selecteren we de beste mix van methodes voor analyse, prototyping, testen en meten. Door toepasbare resultaten te leveren kunnen de juiste verbeteringen gedaan worden zodat zowel de gebruikservaring als de conversie verbeterd kunnen worden. Wij willen vooral een betrouwbare partner zijn voor onze klanten door samen met hen kwalitatieve en innovatieve produkten te ontwikkelen en de digitale ambities waar te maken.

  • 13e maand
  • Aanvullend pensioen
  • Bedrijfswagen
  • Conferentie­budget
  • Eco­Cheques
  • Flexibele werktijden
  • Hospitalisatie­verzekering
  • Laptop
  • Maaltijd­cheques
  • Opleidingen & trainingen
  • Tankkaart
  • Telefoon­abonnement
  • Thuiswerken
  • 2011 Opgericht
  • 16 Werknemers
  • Informatie
    Technologie
    Sector
  •  60%
     40%
    Pariteit

 

Conversie Optimalisatie Marketeer bij Humix in Kontich

Een uitstekende user experience en daarmee de conversie verhogen, dat is voor jou het allerbelangrijkst! Weet jij de vinger te leggen op pijnpunten en uitval momenten op websites/apps door data analyses en door het onderzoeken van gebruikersgedrag? Dan …

Humix oprichtster Lonneke Spinhof zet de gebruiker centraal

Ik heb Humix in 2011 opgericht met als doel bedrijven te helpen bij het optimaliseren van hun websites en software applicaties door een betere gebruikerservaring te bieden. Hiervoor wilde ik niet enkel werken met de klassieke UX methodes zoals gebruikerstesten en focus groepen, maar ook met alle mogelijke user data zoals webanalytics data. Om zoveel mogelijk inzichten te verzamelen en in te zetten ter verbetering. Ik ben alleen begonnen, na 6 maanden is Mieke Van Gils als UX researcher het team komen versterken. In 2013 hebben Jente De Ridder en Pieter Vanderoost het team verrijkt als webanalisten om de webanalytics-kennis uit te bouwen. Momenteel zijn we met 15 mensen, UX-ers, CRO-ers en Webanalisten. Het komende jaar willen we verder groeien en zijn we actief opzoek naar mensen die ons verhaal verder mee willen schrijven.

  Log in of registreer om afstand te berekenen.