Vacatures worden voorafgegaan met een grote header afbeelding die de werkgever zelf kan instellen. Dat laat kandidaten toe bij de werkgever binnen te kijken en onmiddellijk de werksfeer op te snuiven of een afbeelding te gebruiken die het merk van de werkgever ondersteunt. Ook wel employer branding genoemd in het vakjargon.
Omdat niet alle werkgevers over even knappe beelden beschikken hebben we meer dan 200 neutrale afbeeldingen voorgeselecteerd gaande van bokehs, cityscapes, trendy cement- tot hipster vintage houttexturen.
We proberen zoveel mogelijk de taal van onze doelgroep te gebruiken. Aan de hand van een reeks symbolen wordt aangegeven tot welke categorie een vacature behoort.
Aan de hand van een aantal key datapunten zoals het aantal werknemers, de leeftijd van de onderneming en het type bedrijf weet de kandidaat beter welk vlees hij in de kuip heeft.
In één oogopslag krijgt de kandidaat een idee waar de job zich bevindt. Daarbovenop tonen we de 4 dichtstbijzijnde treinstations inclusief de wandelafstand.
Je hebt volledige controle over jouw vacature en kan ten alle tijden wijzigen aanbrengen aan de inhoud van jouw vacature, de header afbeelding, de bedrijfsomschrijving etc.
Weten is meten. Volg het aantal bezoekers per dag op de voet en stuur de vacature bij om meer kandidaten aan te trekken. Zo kan je op een later tijdstip de vacature in de kijker zetten, opnieuw bovenaan de lijst plaatsen of extra social media ondersteuning bestellen.
Weten is meten. Volg het aantal bezoekers per dag op de voet en stuur de vacature bij om meer kandidaten aan te trekken. Zo kan je op een later tijdstip de vacature in de kijker zetten, opnieuw bovenaan de lijst plaatsen of extra social media ondersteuning bestellen.