Becoming ontwikkelt verhalen en laat ze spreken. In woord, beeld en geluid. Het contentproductiehuis creëert sterke, creatieve content voor marketing, communicatie en hr. Het wil een partner zijn, niet zomaar een leverancier. Met oren als schotelantennes en de blik van een arend. Zo boekt Becoming voor zijn klanten de beoogde resultaten: meer nieuwsgierige prospects, meer tevreden klanten, meer gemotiveerde medewerkers.

  • Prime de 13ème mois
  • Company parking
  • Vélo de société
  • éco-chèques
  • Horaires variables
  • Abonnement internet
  • Ordinateur portable
  • Chèques-repas
  • Téléphone mobile
  • éducation et de la formation
  • Carte de carburant
  • Abonnement mobile
  • Travail à domicil
  • Indemnités de transport
  • 2017 établi
  • 5 Employés
  • Advertising Industry
  • 28 âge moye
  •  34%
     66%
    Parité

 

  Connectez-vous ou créez un compte pour calculer la distance.