Becoming ontwikkelt verhalen en laat ze spreken. In woord, beeld en geluid. Het contentproductiehuis creëert sterke, creatieve content voor marketing, communicatie en hr. Het wil een partner zijn, niet zomaar een leverancier. Met oren als schotelantennes en de blik van een arend. Zo boekt Becoming voor zijn klanten de beoogde resultaten: meer nieuwsgierige prospects, meer tevreden klanten, meer gemotiveerde medewerkers.

  • 13e maand
  • Bedrijfs­parking
  • Bedrijfsfiets
  • Eco­Cheques
  • Flexibele werktijden
  • Internet­abonnement
  • Laptop
  • Maaltijd­cheques
  • Mobiele telefoon
  • Opleidingen & trainingen
  • Tankkaart
  • Telefoon­abonnement
  • Thuiswerken
  • Woon-werk­vergoeding
  • 2017 Opgericht
  • 5 Werknemers
  • Reclame &
    Communicatie
    Sector
  • 28 Gem. leeftijd
  •  34%
     66%
    Pariteit

 

  Log in of registreer om afstand te berekenen.