Proud Mary helpt ondernemingen op een trotse manier communiceren. Helpt hen groeien. Dankzij strategische creaties en creatieve strategieën. Verwacht geen droge, ingewikkelde theorieën, maar hands-on advies en creatieve campagnes. We vertalen strategieën in creatief sterke concepten die inspireren en intrigeren. Trots staat centraal in alles wat we aanbieden. Campagnes om trotse werknemers te creëren, creatieve concepten die ondernemingen trots maken en klanten die trots zijn een product of dienst te gebruiken. Proud Mary is een warm, betrokken bureau met een tof team met veel goesting om te groeien.

  • 13e maand
  • Maaltijd­cheques
  • Opleidingen & trainingen
  • Woon-werk­vergoeding
  • 2012 Opgericht
  • 5 Werknemers
  • Reclame &
    Communicatie
    Sector
  • 34 Gem. leeftijd
  •  17%
     83%
    Pariteit

 

UBA TRENDS 2019

Benieuwd of ik veel nieuwe trends zal horen op het UBA Trendcongres of eerder dezelfde trends zal zien terugkomen maar dan anders benoemd. Want Proud Mary heeft 6 trends gedefinieerd en ja, die trends zijn nog altijd relevant, al hebben ze inderdaad soms een andere naam. Er heerst nu eenmaal geen consensus onder de trendwatchers over hoe we de trends benoemen, dus geven we allemaal een eigen naam aan hetzelfde kind.

  Log in of registreer om afstand te berekenen.