We make digital personal. We make people say "yes, I do". We are makers with a mission: we strategize and develop digital brand activations that earn attention. Because we believe "attention" is not just a product. Therefore our most effective tool is empathy. Every line of code in our online ads or virtual experiences has a beating heart, an element of surprise, and a human touch.

  • 13e maand
  • Bedrijfswagen
  • Conferentie­budget
  • Eco­Cheques
  • Extra betaalde vakantie
  • Flexibele werktijden
  • Hospitalisatie­verzekering
  • Laptop
  • Maaltijd­cheques
  • Mobiele telefoon
  • Opleidingen & trainingen
  • Prestatie­gebonden loon­bonus
  • Tankkaart
  • Telefoon­abonnement
  • Thuiswerken
  • 2018 Opgericht
  • 6 Werknemers
  • Reclame &
    Communicatie
    Sector
  • 30 Gem. leeftijd
  •  50%
     50%
    Pariteit

 

  Log in of registreer om afstand te berekenen.