De kleppers van Dallas Antwerp gaan elke dag op zoek naar Impact. Impact op de merken waar ze voor werken, impact op de fans en klanten van die merken, impact op de kennis en skills van zichzelf en hun collega's,... elke soort impact die je je kan inbeelden. Bij Dallas bewijzen we elke dag opnieuw dat hele sterke creativiteit en datagedreven inbound marketing elkaar alleen maar versterken. Een sterke creatieve campagne met een inbound traject als opvangnet voor alle leads of een inventief marketing automation project met creatieve firestarters. Onze experts combineren een heel uiteenlopende set aan vaardigheden, skill en kennis om impact te maken op jouw merk, jouw marketingteam en jouw klanten en fans. Kleine impact en grote impact. Als je het kan dromen, dan willen wij eraan meewerken. Imagine Impact.

  • 2012 Opgericht
  • 20 Werknemers
  • Reclame &
    Communicatie
    Sector
  • 34 Gem. leeftijd
  •  50%
     50%
    Pariteit

 

23 KPI's voor SEO: hoe meet je SEO- campagnes?

Key Performance Indicators (KPI's) worden in bijna elk bedrijf gebruikt om te achterhalen wat wel of niet werkt. In het geval van SEO kan je KPI's gebruiken om na te gaan hoe efficiënt je campagnes en strategieën zijn. In dit artikel overlopen we alle SEO-KPI's: de KPI's die je nodig hebt om je SEO-strategie te evalueren. We tonen je alle tools (de meeste zijn gratis, maar er zijn ook enkele betalende bij) en processen om deze KPI's op te volgen. Heb je momenteel moeite met wat je precies moet meten of hoe je deze data opvraagt? Of ben je met een SEO-audit bezig? Dan is dit artikel voor jou.

  Log in of registreer om afstand te berekenen.