Wat schuift het voor jou? een enorme variatie aan projecten voor grote en kleine(re) klanten, die actief zijn in een waaier van sectoren; een stevige variatie aan creatie, van e-books en jaarverslagen over blogposts en testimonials tot videoscripts …
Meesterlijk content creëren, daar heb je meer dan alleen talent voor nodig. Je moet ook uit het juiste hout gesneden zijn. Contentcreator Jelle en accountmanager Louise zetten een boompje op over starten en werken bij 't beste content agency van het land.
Heb je je contentdoelstellingen, persona’s en contentdomein helder in kaart gebracht? Weet je op welke platformen en hoe vaak je je content wil publiceren? Dan ben je klaar om je contentkalender in te gaan vullen. Of je nu een gerodeerde contentmarketingprofessional bent of pas je eerste stappen zet als bedrijf, voor elk type kalender bestaat een tool die kan helpen. Deze blogpost maakt deel uit van een drieluik over contentplanning. Eerder beantwoordde mijn collega Jonas al de vraag of contentplanning een kwestie is van mensen, processen of tools. Dieter bezorgt je in deel drie dan weer enkele handy-dandy tips om je eigen contentkalender samen te stellen. Stay tuned!