The Mobile Playbook

Screen Shot 2013-11-25 at 1.32.30 PM
The Mobile Playbook

Playbook? Nee, ik ga het niet hebben over de BlackBerry PlayBook (wie wel nog?), maar over Google’s Mobile Playbook. Onlangs bracht de zoekgigant de tweede editie uit van diens begeerde gids, iets wat voor velen als muziek in de oren zal klinken.

The Mobile Playbook kan zoals eerder aangegeven vergeleken worden met een online wegwijzer. Het werd ontwikkeld met de bedoeling om bedrijfsleiders op weg en vooruit te helpen bij hun strategieën in de mobiele sector.

Waarom? Simpel: hoewel consumenten de vele mogelijkheden en voordelen die de mobiele wereld met zich meebrengt reeds omarmd hebben, blijven veel merken achter. Ze hebben dan ook dringend een inhaalmanoeuvre nodig om terug op gelijke hoogte te komen. The Mobile Playbook motiveert bedrijven om deze stap te zetten en begeleidt hen daar bij. Het bevat tal van handige tips en tricks, aangevuld met inzetbare voorbeelden.

De tweede editie van The Mobile Playbook biedt de nieuwste best practices en strategieën aan, die moeten helpen dat jij wint in de mobiele sector. Denk maar aan de eeuwenoude vraag: Bouw ik een mobiele website, of ga ik toch maar voor de mobiele app? Daarnaast beschrijft het ook wat het werkelijk betekent om multi-screen marketing campagnes op te stellen.

Screen Shot 2013-11-25 at 18.40.08
The Mobile Playbook

Het laatste deel van het boek schotelt de lezer een checklist voor met daarop 10 actiepunten om meteen zelf de koe bij de hoorns te vatten. Dus als jouw organisatie momentele hulp nodig heeft bij deze uitdagingen, dan zou The Mobile Playbook wel eens de oplossing kunnen zijn.

Dus, neem je laptop, gsm of tablet en ontdek wat The Mobile Playbook voor jou kan betekenen.

Genoten van die artikel? Deel het met jouw netwerk!