Social Media Day Academy: SocialCRM

xSMD-Original-e1360541150552.png.pagespeed.ic.d05q9-QFNbDe #smdayBE Academy van volgende week donderdag 7 maart handelt over een belangrijk onderdeel binnen de online marketing strategie van een bedrijf, namelijk Social CRM .

Elk actie die ondernomen wordt via social media kan gemeten worden, maar verdient ook een zeer specifieke ondersteuning en opvolging.

De tijd van eenvoudige CRM ligt trouwens al een tijdje achter ons. Meer en meer CRM programma’s nemen de connectie met social media in die mate serieus zodat bedrijven op een verregaande manier efficiënt kunnen communiceren met klanten en prospecten. Of beter nog, tijdig de noden van die klanten en prospecten kunnen definiëren en invullen.

De hoogste tijd om experten als Nicolas Moerman, Jo Caudron, Folke Lemaitre, Tony Spelkens en Philippe Arnauts een overzicht te laten bieden van de mogelijkheden, het nut, de doelen en de resultaten van Social CRM.

Hun visie wordt door onder andere Rob van Alphen en Pierre De Nayer aangevuld met verschillende herkenbare cases.

Inschrijven voor deze derde editie van de Social Media Day Academy kan nog. Programma en registratie op www.socialmediaday.be

Ook is reeds het onderwerp voor de vierde editie bekend: Apps&Tools in social media. En binnen een paar maanden, op de laatste donderdag van juni, staat traditioneel de jaarlijkse Social Media Day Antwerp op de agenda.

Dit alles gaat door in de These Days seminar room, Generaal Lemanstraat 47, 2000 te Antwerpen.

Programma:
  • 3u00 – 13u30 Ontvangst
  • 13u30 – 14u00 Chill out dude, it’s only Social CRM!
  • Nicolas Moerman, Senior digital strategist, These Days
  • 14u00 – 14u30 De stappen van social media monitoring naar volledige Social CRM
  • Folke Lemaitre, Founder & CEO, Engagor
  • 14u30 – 14u50 Pauze
  • 14u50 – 15u20 Strenghten your CRM strategy with social
  • Philippe Arnauts, Marketing manager, Bisnode
  • 15u20 – 15u40 Social CRM in practice: building retention and loyalty for Sony, Coca-Cola, BT & others
  • Rob van Alphen, Social business consultant, LBi
  • 15u40 – 16u00 Pauze
  • 16u00 – 16u30 SocialCRM in de praktijk
  • Pierre De Nayer, Owner Citobi & CRM expert, GrowthBridge
  • 16u30 – 17u00 Back to the nineties
  • Tony Spelkens, Customer intelligence consultant, SAS
  • 17u00 – 17u45 Key findings, trends, do’s and dont’s in SocialCRM
  • Jo Caudron, Founder DearMedia & internet entrepreneur
  • 17u45 – 19u00 NetwerkdrinkLocatie:

Genoten van die artikel? Deel het met jouw netwerk!