Ontdek wie de BOM Awards 2012 jureert

Morgen, vrijdag 30 maart om middernacht, wordt de BOM wedstrijd afgesloten. Half april buigt een professionele jury zich over de ingezonden creaties.

Vincent Crabbé, Branding & Communication Director bij Belgacom Group, neemt dit jaar het voorzitterschap op zich. Aan creatieve zijde zetelen Jens Mortier (Partner bij mortierbrigade), Phillipe Fass (Copywriter bij Air) en Katrien Bottez (Creative Director in het Antwerpse Duval Guillaume Modem). Jos Van Campenhout (Managing Partner bij PTOC) komt dagelijks in contact met out-of-home reclame en heeft er een duidelijke visie op. Aan adverteerders zijde zorgen Iris Dochy (Manager of Marketing bij Van Marcke) en Diane Faynsztein (Marketing Intelligence Manager bij Nestlé) voor de vrouwelijke touch.

De genomineerden uit elke categorie worden bekend gemaakt in de 3e week van april.

De iPad-wedstrijd loopt nog verder tot 30 april

Iedereen die zich geroepen voelt, kan nog een leuk filmpje uploaden op de BOM website. Dit kan bv. een parodie zijn op het BOM Awards spotje of een grappige ‘homevideo’ of ook gewoon de inspiratie van de dag. Alle filmpjes worden op www.facebook.com/BOMawards gepost. De Facebook-gebruiker fungeert deze keer als jury! Het filmpje met de meeste ‘likes’ wint. De inzet voor deze wedstrijd is een iPad.

Veel succes!

Genoten van die artikel? Deel het met jouw netwerk!