Bert Beernaert stapt mee in het groeiverhaal van Craftzing en wordt er Head of Product.
Met zijn ruime ervaring zal Bert, als deel van het managementteam, een duurzame projectorganisatie opzetten die klaar is voor de toekomst. Daarnaast zal hij ook het groeiende team van project managers en product owners aansturen dat Craftzing-klanten sneller van strategie tot succesvolle oplossing kan brengen. Bert was de voorbije 4 jaar onder meer Head of Project Management bij Duke & Grace.
“Ik was onder de indruk van het sterke Craftzing-verhaal, de strategie en de unieke positie die het bedrijf heeft in de markt. Heel indrukwekkend hoe nauw het partnership is met topbedrijven als Telenet, Vlaamse overheid, Itsme, Ahold en vele anderen. Ik was snel verkocht”, Bert Beernaert.
Warre Buysse, COO van Craftzing, is enthousiast over de versterking: “We zijn volop aan het anticiperen op onze groei de komende jaren. Bert is de geknipte persoon om die groei mee in goede banen te leiden”.
Sneller van strategie tot resultaat
“Vandaag is alles continu in beweging, en we merken daardoor de nood bij onze klanten om een project sneller van strategie tot uitvoering te kunnen brengen. Om onze klanten hier optimaal bij te ondersteunen, breiden we samen met Bert de komende maanden ons team van project managers en product owners uit”, verduidelijkt senior partner Kenneth Roelandt.
“Voor Craftzing-klanten is dat een extra hulpmiddel om het meeste uit hun digitale transformatie te halen. Het overbrugt ons aanbod met aan de ene kant strategische adviseurs en aan de andere kant meesters in technologie en creativiteit.”
Over Craftzing
Craftzing is een groeiend team van digitale experten en strategen die organisaties begeleiden naar duurzame digitale oplossingen. Ze kiezen daarom resoluut voor langdurige partnerships met klanten in sectoren zoals bank en verzekeringen, retail, overheid en non-profit, media, telecommunicatie en gezondheid. Binnen deze partnerships, gidsen ze klanten met hun ervaring en business kennis van strategie tot succesvolle oplossing.