Werkgevers, verkoop jezelf!

screen_20shot_202012-09-04_20at_209.53.57_20amDe tijd dat een jobadvertentie enkel deed wat ze moest doen – rekruteren- is lang voorbij. Vandaag moet uw jobomschrijving doen watertanden, doen doén. Het is een belangrijke pijler in menig marketingplan. Sollicitanten die zichzelf verkopen? Draai gerust de rollen om. U, als werkgever, verkoopt zich.

Elke sollicitant doorloopt de ene jobaanbieding na de andere, de ene opportuniteit na de andere. Een uitdaging om de uwe te doen opvallen. Is uw doelstelling om het kaf van het koren te scheiden, of om te informeren? Fout! U wilt verkopen.

Met deze tactiek plaatst u zichzelf in de schoenen van uw (gedroomde) kandidaat, en boekt u sneller succes. Uw fantastische jobaanbieding in uw nog fantastischer bedrijf moet centraal staan.

Show off. Leg uit waarom werken in uw bedrijf een niet te missen kans is. Waarom de functie zoveel uitdagingen biedt. En -oh yes- uw vacatures zullen verkopen als zoete broodjes!

Genoten van die artikel? Deel het met jouw netwerk!