Saatchi’s nieuwe Campagne voor Samsonite “Enjoy Every Second” gaat Live in België

In opvolging van de succesvolle “Arrivals” campagne van vorig jaar, gaat voor 2013 de nieuwe “Enjoy Every Second” campagne van start op de Belgische markt. Deze maakt opnieuw deel uit van de “Samsonite By Your Side” strategie en zal te zien zijn via verschillende kanalen; zoals op televisie (VTM, 2BE, La Une, BE TV, La Deux, Discovery Channel, National  Geographic, Njam en Acht), via context gerelateerde online bannering en een gloednieuwe eigen website, enjoyeverysecond.com.

Natuurlijk is er ook een grote aanwezigheid op Brussels Airport waar reizigers hun avontuur beginnen.  Een locatie die dus ideaal aansluit bij de organising idea van de campagne: ‘Nothing should stop you from travelling’.

De focus ligt deze keer op het comfort dat Samsonite koffers garanderen zelfs wanneer je buiten je comfort zone bent, zoals te zien in de tv spot.

“Het sterke creatieve concept van deze nieuwe  cross media campagne laat ons toe toekomstige klanten op een nieuwe manier te winnen.  Het merk is op een veel emotionelere manier toegankelijk. Die lijn trekt zich ook door in de website enjoyeverysecond.com, die meteen uitnodigt tot reizen maar ook meteen op een ludieke en verrassende manier de kwaliteit van ons Curv® assortiment toont.“ Aldus Edouard Wattel, Director Communication Europe   – Samsonite.

01
04
03
05
06
Samsonite_Firelite (7)
Samsonite_Firelite (3)
Samsonite_Firelite (5)

Genoten van die artikel? Deel het met jouw netwerk!