Prophets en Mortierbrigade brengen The Black Box Revelation samen voor Mobistar

Digitaal agentschap Prophets en reclamebureau Mortierbrigade bewijzen met hun eerste gezamenlijke campagne voor Mobistar dat beide agentschappen het goed met elkaar kunnen vinden. Het resultaat is een technologisch hoogstandje en een flinke dosis rock ’n roll.

Internet Everywhere is een dienst van de bekende telecom operator die gebruikers toelaat om hun datavolume te verdelen over 2 toestellen (bv. een tablet en een smartphone). Om dit gebruik te illustreren werd beroep gedaan op het Belgische garagerock duo The Black Box Revelation. Zij namen elke apart een nieuwe video op voor hun grootste hit I think I like you.

De clip van drummer Dries Van Dijck is enkel te zien en te horen op een tablet (of pc), zanger/gitarist Jan Paternoster is enkel te zien en te horen op een smartphone. Enkel wanneer de twee toestellen aan elkaar gekoppeld worden kan je de hele videoclip bekijken.

Prophets werkte het multi-device concept uit en nam de digitale uitwerking voor zijn rekening. Mortierbrigade verzorgde de tv- en radio campagne en blikte de clip in met productiehuis Czar.

Beleef het experiment zelf op www.bbrtogether.be of bekijk de demo hieronder:

Bring the Black Box Revelation back together from ProphetsAgency on Vimeo.

Genoten van die artikel? Deel het met jouw netwerk!