Ijsboerke in zee met Think Tomorrow

ijsboerkeVoor Ijsboerke stond de tijd niet stil. Het Belgisch roomijsmerk nam in februari 2013 een nieuwe start onder de vleugels van Glacio. Beiden zijn reeds decenia specialist in het maken van overheerlijk puur Belgisch roomijs.

Een nieuwe start betekent vooruitgaan. Ijsboerke vond daarvoor een geschikte partner in Think Tomorrow, die zich specialiseert in online marketing. Er werd nieuw leven geblazen in de Facebook pagina van Ijsboerke, waar tientallen consumenten met heel wat vragen zaten te wachten. Via de activatie en Facebook advertising zorgde Think Tomorrow dat de pagina exponentieel groeide.

Momenteel wordt een eerste online campagne gelanceerd. Via een Facebook applicatie kunnen deelnemers in totaal 120 liter ijs winnen. Fans dienen met hun hoorntje zoveel mogelijk ijsbollen op te vangen. De winnaars worden bekend gemaakt op 14 juni. Tot die dag kan iedereen meedingen naar een ijspakket op facebook.com/IJSBOERKE/.

logo_ttMet deze campagne is Think Tomorrow niet aan zijn proefstuk toe. Het kempische bureau heeft ondanks zijn jong bestaan al heel wat ervaring en kan rekenen op een rijk klantenbestand. Onder meer Neuhaus, Game Mania, Duvel, C&A en DCM… vonden reeds hun weg naar het bedrijf. Afgelopen maand werd er ook een 5de medewerker aangenomen, waardoor Think Tomorrow op een half jaar tijd een groei kent van 150%.

Klanten kiezen naast ervaring vaak ook voor de passie die bij ons heerst. Think Tomorrow bestaat uit een team van 5 gedreven mensen, elk specialist in hun eigen domein. Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit.” vertelt Emma Liekens, mede-zaakvoerder van Think Tomorrow. “Think Tomorrow is geen bedrijf met een logge structuur waardoor we erg flexibel zijn. Klanten kunnen ons dag en nacht bereiken zonder naar een support afdeling verwezen te worden. Het persoonlijk contact met de klant is erg belangrijk. Je vertegenwoordigt hun merk en bedrijf online, wat een grote verantwoordelijkheid is. Het is belangrijk dat we de klant en het merk door en door kennen, en dat mag natuurlijk in 2 richtingen gaan. Het zou dan ook niet de eerste keer zijn dat we eens met een klant een pint gaan drinken na de uren”, lacht Liekens.

Genoten van die artikel? Deel het met jouw netwerk!