Freelance Soft Facility & Hospitality manager
bij Bnb assist in Brugge

Opgericht in 2018, met hoofdkantoor te Brugge, is Bnb assist een bedrijf die aan full-service online toeristisch verhuurmanagement doet. Bnb assist biedt shortstay diensten aan voor eigenaars die een appartement of (vakantie)woning willen verhuren aan toeristen. Bnb assist richt zich specifiek op het volledig ontzorgen van eigenaars. Dit houdt in dat Bnb assist het volledige takenpakket op zich neemt: van advertentie tot reservatie en van ontvangst tot schoonmaak. Hierbij zorgt Bnb assist steeds voor een optimale bezettingsgraad, wat resulteert tot een hoger rendement van de accommodatie. Bnb assist is momenteel actief in West- en Oost-Vlaanderen.

symbol_account-management2
  • Brugge
  • Werkplek: overal
  • Ervaringsniveau: junior

Ben jij een gepassioneerde en resultaatgerichte freelance professional met ervaring in facility management? Heb je affiniteit met de hospitality sector en ben je in staat om de gastervaring te optimaliseren? Dan hebben we een uitdagende positie voor jou als Soft Facility & Hospitality Manager bij Bnb assist!

Als Facility & Hospitality manager ben jij de drijvende kracht achter onze gastervaring. Je zult een veelzijdige rol vervullen met een focus op de schoonmaakprocedure, gastvrijheid en operationele verbeteringen waarbij je verantwoordelijkheden onder andere omvatten:

  • Controle en rapportage:

Effectief controleren, corrigeren en rapporteren over de prestaties van onze on-site schoonmaakploegen in verschillende vakantieaccommodaties.

  • Verhogen van de hospitality ervaring:

Actief bijdragen aan het verhogen van de gastvrijheid in onze vakantie accommodaties, inclusief het aanbrengen en implementeren van nieuwe ideeën en verbeteringen.

  • Coaching schoonmaakteam:

Actieve coaching van onze schoonmaakmedewerkers, waarbij je stuurt op kwaliteit en efficiëntie.

  • Technische accommodatie controle:

Onderhouden van technische aspecten van onze accommodaties om ervoor te zorgen dat ze up-to-date en probleemvrij zijn.

  • Partnerships:

Zoeken naar nieuwe partners die kunnen bijdragen aan schoonmaak- en/of ondersteunende diensten voor onze vakantiewoningen.

  • Depotverantwoordelijke:

Beheer van en zorgen voor een georganiseerde depot omgeving, inclusief de netheid, voorraadbeheer en coördinatie met onze wasserij.

Key eigenschappen:

Ervaring in facility management, bij voorkeur in de hospitality sector.

Sterke communicatieve vaardigheden en teamspirit gevoel.

Uitstekende organisatorische en coachingsvaardigheden.

Analytisch denkvermogen en probleemoplossende vaardigheden.

Proactief, gemotiveerd en in staat om zelfstandig te werken.

Flexibel: je bent bereid om in het weekend te werken.

Creatief denkvermogen en een uitstekend oog voor detail.

Technisch inzicht, durft de handen uit de mouwen steken.

In het bezit van een wagen en geldig rijbewijs.

Je beschikt over een ondernemingsnummer.

Wat bieden wij:

Een uitdagende en verantwoordelijke freelance positie binnen een groeiend en dynamisch bedrijf.

Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei.

Een inspirerende werkomgeving met gemotiveerde collega's.

Als jij gelooft dat je de juiste freelancer bent voor deze rol, kijken we ernaar uit om jouw sollicitatie te ontvangen. Stuur je CV en motivatiebrief en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!

Met vriendelijke groet,

Laurent

Vermeld Creativeskills.be als referentie bij je sollicitatie in het subject of je begeleidende brief.

of deel via 
Log in of registreer om afstand te berekenen.
symbol_newsletter2

Ontvang wekelijks de allerlaatste vacatures per e-mail