Freelance Communicatieverantwoordelijke
bij Bnb assist in Brugge

Opgericht in 2018, met hoofdkantoor te Brugge, is Bnb assist een bedrijf die aan full-service online toeristisch verhuurmanagement doet. Bnb assist biedt shortstay diensten aan voor eigenaars die een appartement of (vakantie)woning willen verhuren aan toeristen. Bnb assist richt zich specifiek op het volledig ontzorgen van eigenaars. Dit houdt in dat Bnb assist het volledige takenpakket op zich neemt: van advertentie tot reservatie en van ontvangst tot schoonmaak. Hierbij zorgt Bnb assist steeds voor een optimale bezettingsgraad, wat resulteert tot een hoger rendement van de accommodatie. Bnb assist is momenteel actief in West- en Oost-Vlaanderen.

symbol_account-management
  • Brugge
  • Werkplek: overal
  • Ervaringsniveau: medior

Over Bnb assist

Bnb assist is een full-service verhuurbedrijf dat zich specialiseert in shortstay-beheer en -verhuur voor eigenaars van appartementen en vakantiehuizen.

De functie: Freelance Communicatieverantwoordelijke

Om ons team te versterken, zoeken we een Freelance Communicatieverantwoordelijke. In deze zelfstandige rol ben jij de spil in de communicatie met onze gasten én het aanspreekpunt voor onze schoonmaakteams. Zo zorg je ervoor dat alle processen soepel en op tijd verlopen.

Je werkt vanuit je eigen thuiskantoor en bepaalt grotendeels zelf je werktijden. Na een succesvolle inwerkperiode bieden we doorgroeimogelijkheden, zodat je meer verantwoordelijkheden kunt opnemen en je kennis verder kunt uitbreiden.

Wat ga je doen?

  • Gastenervaring & communicatie: Je begeleidt gasten door het volledige verhuurproces – van aanvraag en reservering tot check-out. Je beantwoordt hun vragen en pakt eventuele problemen snel en efficiënt aan.
  • Coördinatie met schoonmaakteams: Je staat in contact met de schoonmaakteams en bewaakt hun planning en voortgang.
  • Advertentiebeheer: Je beheert en optimaliseert advertenties op platformen als Airbnb en Booking.com.
  • Reservatiebeheer: Je houdt de reserveringskalender nauwkeurig bij en zorgt voor een correcte prijs- en verblijfsettings, en bewaakt mogelijke dubbele boekingen.

Wie zoeken we?

  • Zelfstandig & verantwoordelijk: Je kunt zelfstandig werken, neemt nauwkeurig beslissingen en voelt je comfortabel met het dragen van verantwoordelijkheid.
  • Sterke communicatieskills: Je communiceert vlot, klantgericht en vriendelijk met gasten, schoonmakers én eigenaars. Je beheerst het Nederlands en Engels vloeiend en hebt minstens een basiskennis van het Frans.
  • Oplossingsgericht & flexibel: Je weet kalm te blijven in onverwachte situaties en kunt snel schakelen. Je bent bereid om tijdens piekperiodes (zoals feestdagen en vakanties) wat extra in te springen.

Wat bieden we?

  • Flexibiliteit: Als freelancer bepaal je in overleg je werkuren en werk je vanuit huis. We stemmen samen een duidelijke planning af met je collega’s.
  • Doorgroeimogelijkheden: We waarderen initiatief en ambitie. Als de basis goed zit, zijn er volop kansen om je takenpakket uit te breiden.
  • Dynamisch team: Je werkt samen met een jong en energiek team dat openstaat voor nieuwe ideeën en verbeteringen. We geloven in een open en transparante werksfeer, waarin we als partners samenwerken om de best mogelijke service te bieden aan zowel eigenaars als gasten.

Klinkt dit als de perfecte uitdaging voor jou?
Stuur dan je cv en een korte motivatie en vertel ons waarom jij de perfecte match bent. We kijken ernaar uit van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Team Bnb assist

Vermeld Creativeskills.be als referentie bij je sollicitatie in het subject of je begeleidende brief.

of deel via 
Log in of registreer om afstand te berekenen.
symbol_newsletter2

Ontvang wekelijks de allerlaatste vacatures per e-mail