We're all about doing the right things. Wij zijn geen consultants of reclamebureau pur sang. We zijn beide. Een communicatiebureau waar agency en consultancy samenkomen en elkaar versterken. Dat is de essentie van hoe we werken en wie we zijn. En wij, dat zijn meer dan 80 specialisten en een pak services: branding, advertising, social media, overheidscommunicatie, PR, online design, digital marketing, enzovoort. We doen wat nodig is, zolang het juist is. Het ‘juiste’ doen is in dit vak elke dag iets anders. Die ene, juiste weg? Hij bestaat niet. Communicatie-uitdagingen evolueren voortdurend, net zoals technologieën en samenwerkingsverbanden. Er is wel één constante: breng de juiste mensen bij elkaar en de juiste dingen gebeuren. En daar engageren wij ons áltijd voor.

  • 13e maand
  • Eco­Cheques
  • Hospitalisatie­verzekering
  • Maaltijd­cheques
  • 2000 Opgericht
  • 81 Werknemers
  • Reclame &
    Communicatie
    Sector
  • 38 Gem. leeftijd
  •  45%
     55%
    Pariteit

 

Junior Drupal Developer at RCA in Hasselt

Join us. It’s the right thing to do. Wij zijn geen consultants of reclamebureau pur sang. We zijn beide. Een communicatiebureau waar agency en consultancy samenkomen en elkaar versterken. Dat is de essentie van hoe we werken en wie we zijn. En wij, …

Senior Drupal Developer at RCA in Hasselt

Join us. It’s the right thing to do. Wij zijn geen consultants of reclamebureau pur sang. We zijn beide. Een communicatiebureau waar agency en consultancy samenkomen en elkaar versterken. Dat is de essentie van hoe we werken en wie we zijn. En wij …

Reclame: slikken of doorspoelen?

Reclame. Het is het tweede oudste beroep ter wereld. Jazeker, een beroep. Het staat niet op de lijst van zware beroepen en zal daar wellicht nooit op verschijnen. De relevantie van ons beroep was ooit incontournable. Een nieuw product vergde een nieuwe campagne. Simpel. Er waren zelfs tijden waarin reclame helemaal niet irritant was, maar gewoon ‘part of the deal’. Vandaag is het wel anders. Die ene persoon die reclame helemaal liefkozend in de armen sluit, ik moet hem/haar nog tegenkomen. Natuurlijk zijn er pareltjes die komen bovendrijven en lof oogsten. Ze worden dan ook heel vaak niet als ‘reclame’ bestempeld. Maar het gros is eerlijk gezegd vaak bagger. En daar zijn wij - reclamemensen - ook wat schuldig aan (ik zeg ‘ook’, want reclame is een complex samenspel van bureaus, budgetten, klanten en media).

  Log in of registreer om afstand te berekenen.